Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία την Τετάρτη 20/10/2010 δύο Προγράμματα με τίτλο:
 1. «ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ & ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ» και 2.«ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ», από το ΚΑΕΛΕ Βόλου και τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου & Ν. Ιωνίας αντίστοιχα, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται άλλα δύο Προγράμματα με τίτλο « ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΥΦΛΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ».

Στο επόμενο  διάστημα θα υλοποιηθούν τα εξής Προγράμματα:
• « ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΥΦΛΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ»,εισηγήτρια κ. Μεσολογγίτου Ευαγγελία.

Ενότητες που θα διδαχθούν:
1. Ανακεφαλαίωση των πρώτων μαθημάτων για επανάληψη
2. Εύκολες προτάσεις-Δύσκολες προτάσεις
3. Μικρές παράγραφοι
4. Μεγάλα κείμενα
5. Εξάσκηση στις εκφωνήσεις
6. Τεστ (ακρίβειας, χρόνου, εκφώνησης)

• « ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ»,εισηγητής κ. Δεληκώστας Γεώργιος.

1. Συνειδητοποίηση της πηγής των προβλημάτων-Εισαγωγικές έννοιες
2. Συνήθεια 1: Επιδραστικότητα (Αρχές προσωπικής Θεώρησης)
3. Συνήθεια 2: Ξεκινάω έχοντας το μυαλό μου στο τέρμα (Αρχές προσωπικής ηγεσίας)
4. Συνήθεια 3: Προτεραιότητα  στα βασικά (Αρχές προσωπικής διοίκησης)
5. Επανάληψη των τριών συνηθειών που αφορούν την βελτίωση του εαυτού μας
6. Βιωματικό εργαστήριο των τριών συνηθειών που αφορούν την βελτίωση του εαυτού μας

• « ΝΕΕΣ ΕΥΕΛΙΚΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ»,εισηγήτρια κ. Ζουμπρή Θωμαΐς.

Ενότητες που θα διδαχθούν:
1. Μειωμένα ωράρια εργασίας
2. Εταιρείες δανεισμού εργαζομένων
3. Συμβάσεις εντολής έργου ανεξαρτήτων υπηρεσιών κλπ
4. Τηλεργασία ως μορφή ευέλικτης απασχόλησης
5. Μεταβίβαση,συγχωνεύσεις επιχειρήσεων
6. Άδεια μητρότητας-Ασφάλιση & μειωμένη απασχόληση

Τα Προγράμματα διεξάγονται κάθε Δευτέρα-Τετάρτη απόγευμα, ώρες 17:00-21:00,είναι διάρκειας 24 ωρών και στο τέλος  χορηγείται Πιστοποιημένη Βεβαίωση Παρακολούθησης στους εκπαιδευομένους.
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα Γραφεία του  ΚΑΕΛΕ, Μπόρελ 14 με Ιάσονος, 3ος όροφος, τηλ: 24210 76303,
fax: 24210 76304, e-mail: volos@kaele.gr, κ. Περιστερά Αριέτα.